De Waarheid over de Bijbel


Dit lijkt een van de laatste stappen in de ontmaskering van het christendom. Deze audiopreek is ook buitengewoon belangrijk voor iedereen die de waarheid wil weten om te beluisteren:

De Heilige Bijbel: Een boek van Joodse hekserij.mp3

Tenzij we serieus actie ondernemen om het christendom meedogenloos te vernietigen en denkende, intelligente mensen te waarschuwen, is de toekomst zeer grimmig. Ik heb deze preek enige tijd geleden geschreven en iedereen hier zou hem moeten hebben gelezen:

De Heilige Bijbel: Een boek van Joodse hekserij

In mijn vele jaren van onderzoek en studie heb ik ontdekt dat de bijbel niet het zogenaamde "woord van God" is, maar een door mensen gemaakt boek van hekserij, vandaar alle getallen daarin. Dit wordt rijkelijk gebruikt door topjoden met macht om de wereld tot slaaf te maken. Joodse rituele moord sluit subliminaal aan bij de christelijke mis/dienst waar de Nazarener het kinderoffer is; "eet mij en drink mij" "dit is het lichaam van Christus...". Deze zoon van Jehova, geofferd door zijn vader...d.w.z. vermoord. Bovendien richt de hele mis/dienst zich op de Joden, Israël en hun fictieve geschiedenis, waardoor een verdere subliminale band ontstaat. Gelovigen zijn onder een zeer krachtige betovering.

2000 jaar Joodse Rituele Moord

De Bijbel ligt in bijna elk huis over de hele wereld, en in niet-christelijke landen is zijn tweelingbroer, de Koran, hetzelfde. Dit is niet anders dan het $20.00-biljet en het 911-incident, want het $20.00-biljet is het meest gebruikte betaalmiddel in de VS. De bijbel wordt geduwd, hij ligt in hotels, ziekenhuizen, verpleeghuizen en is bijna overal te vinden. Het schept een krachtige subliminale band met de werking van Joodse hekserij. Veel gelovigen hebben de bijbel nooit gelezen, maar vertrouwen op de interpretaties van hun gecorrumpeerde predikers en het gebazel van idioten met een IQ van twee cijfers, die beweren dat dit het "goede boek" is en geloven dat het christendom een hulp is voor de armen en de behoeftigen en niets meer dan een liefdadige, vrede en liefde bevorderende beweging. Niets is minder waar.

Dit is, net als het communisme zelf, weer een Joodse leugen; weer een Joods "broederschap" programma dat gelovigen misleidt met leugens om hen in de val te lokken. Net als bij het joodse communisme worden intelligentie en onafhankelijk denken sterk ontmoedigd. Geestelijk gehandicapten zijn heilig en worden vereerd in het christendom, en met het communisme gaat het christendomsprogramma [het joodse communisme is het hogere niveau van het christendom] nog een stap verder en vermoordt het massaal intellectuelen, in wat bekend staat als "zuiveringen". De "intelligentsia" is een van de eerste groepen mensen die worden vernietigd wanneer het Joodse communisme met geweld een land of gebied overneemt.

Het succes van deze Joodse programma's is afhankelijk van de vernietiging en verwijdering van geestelijke kennis uit de niet-Joodse bevolking. Het joodse communisme gaat natuurlijk nog een stap verder, want de meeste kennis wordt systematisch verwijderd, niet alleen alle geestelijke kennis, maar kennis in het algemeen, en wordt vervangen door joodse communistische propaganda. Waar het christendom ophield, gaat het communisme verder. Zoals de christelijke mis/dienst, waar de gemeente onder dwang wordt gehersenspoeld [mensen vervelen zich en staan open voor suggestie, of knikkebollen en zijn zeer ontvankelijk voor suggestie en indoctrinatie]. De tactiek is dezelfde bij het joodse communisme en elke dwaas die gelooft dat het communisme liberaal is, heeft een serieuze reality check nodig. Joods communisme is in werkelijkheid leven volgens de wetten van het Oude Testament en de zogenaamde "moraal" in de meest strikte zin.

Het christendom creëert net als zijn joodse wortel het probleem en heeft vervolgens zijn eigen oplossing. Mensen worden geïndoctrineerd dat armoede een deugd is, en het bezit van materiële zaken wordt ontmoedigd. Dit creëert op zijn beurt armoede op een onbewust niveau dat zich manifesteert in de werkelijkheid. De geest en de ziel worden geprogrammeerd in armoede. En dan... komt het christendom te hulp, dat voor mensen met een lagere intelligentie een held en redder van de mensheid lijkt te zijn. Bovendien staat de bijbel vol met destructieve zelfmoordleringen en levensadviezen. Het christendom creëert het probleem en brengt vervolgens de oplossing die ons uiteindelijk allemaal verdoemt. Zij werken dit uit alle hoeken en degenen die sterk gelovig zijn, sluiten zich aan bij deze energie en bestendigen dit snode programma op talloze manieren. Geboortebeperking en aanverwante zaken, vooral waar ze nodig zijn, zoals in derdewereldlanden, worden sterk ontmoedigd. Dit houdt de armoede in stand, waarbij christelijke missionarissen en aanverwante geestelijke misdadigers te hulp schieten. Dit soort zaken houdt de bevolking telkens weer voor de gek. De meesten, die te lui zijn om de bijbel te lezen of het nodige onderzoek te doen, geloven wat hun wordt verteld, namelijk dat de bijbel het "boek van God" is en dat het christendom een vredesbevorderende, liefdadige instelling is. Weinigen zijn zich ook bewust van het feit dat bijna elke oorlog direct of indirect werd uitgelokt door het christendom, noch zijn zij zich bewust van het feit dat het christendom, met zijn tweelingbroer, de islam, aan de basis ligt van de meest gruwelijke massamoorden en martelingen die de mensheid ooit heeft gekend. De inquisitie vindt zichzelf in volle kracht met het opstapje van het Joodse communisme.

Terug naar het hekserijaspect. Om de bijbel te ontmaskeren voor wat hij is, moet men zich wagen aan het onbekende met betrekking tot het "occulte", waartegen in de bijbel talloze bedreigingen en waarschuwingen staan. Er zijn ook vloeken over uitgesproken. Wie minder moedig is, schrikt gemakkelijk en trekt zich terug. Degenen onder ons die zeer diep zijn ingegaan op het occulte, spiritualiteit en de krachten van de geest en de ziel... de getallen, de planeten en dergelijke, hebben genoeg kennis om de bijbel te zien voor wat hij werkelijk is. Je moet de ervaring en de kennis hebben.

Al die bijbelse "profetieën" zijn ook door mensen gemaakt. Ja, dat is waar. Nogmaals, degenen met minder intelligentie, zoals christelijke gelovigen en hun predikers worden misleid om te geloven dat dit handelingen van "God" zijn. Welnu, de waarheid is dat dit soort dingen ook kan worden bereikt door goed geïnformeerde mensen; mensen die goed weten hoe ze occulte krachten moeten gebruiken. De bijbel is geen "boek van God". Het feit dat het vol staat met getallen zou voor velen een alarmsignaal moeten zijn, maar de trieste waarheid is dat de meesten zich hiervan niet bewust zijn. Hekserij gebruikt getallen.

Lilith leidde me naar een boek in een tweedehandswinkel: Oog in oog: Facing the Consequences of Dividing Israel door William R. Koenig. De idiote auteur, een Amerikaanse senator, mist de intelligentie om zijn eigen geschriften in het boek te doorzien. Zinnen als "omdat de bijbel het zegt" en dergelijke onthullen de grove domheid van deze misleide gelovige. Het is duidelijk dat hij niet voor zichzelf kan denken, MAAR zijn onderzoek is uitstekend in het geven van een samenvatting van gebeurtenissen die correleren met de verzen in de bijbel.

Nu, elke keer als er kwesties zijn waarbij Israël betrokken is en voor de manifestatie van de bandiet-criminele staat; elke kwestie waarbij de Joden betrokken zijn, zouden er snel rampen volgen. Dit is geen "daad van God". Dit zijn vervloekingen die door de eeuwen heen door de Joden zijn ingesteld, door Joodse rituele moord en aanverwanten. De energieën van gelovigen en het feit dat de bijbel zo alomtegenwoordig is als geld versterken deze vloeken en vormen een krachtige energiebron.

Voor degenen onder u die niet bekend zijn met de opgraving van Koning Toetanchamon, neem even de tijd om hierover te leren. De opening van het graf in Egypte in 1922 maakte een aantal krachtige vloeken los. Deze vloeken waren ook door mensen gemaakt. Het oude Egypte was zeer spiritueel. Deze vloeken werden in gang gezet door heidenen, maar dezelfde principes zijn van toepassing...het gebruik van hekserij. Als geestelijke kennis van de bevolking wordt weggenomen en in ruil daarvoor de bevolking met leugens wordt gevoed, worden degenen die deze kennis en macht bezitten goden.

Telkens wanneer er problemen zijn met Israël, betaalt de VS of een ander betrokken land de prijs met natuur- en andere rampen, verlies van levens en vernietiging, met een totaal verlies van miljarden. Dit is geen "daad van God", maar het resultaat van eeuwenoude, door de mens veroorzaakte vloeken, in werking gesteld door de Joden aan de top via Joodse rituele moorden en de subliminale ondersteuning van de christelijke massa die zich richt op de Joden met als thema de geofferde Nazarener, wat een kinderoffer is, aangezien dit de veronderstelde "Zoon van God" is.

Zoals met elke vloek, kunnen al deze dingen worden teruggedraaid op de afzenders. JoS heeft in de loop der jaren veel groepswerk gehad. In de handen van machtige Satanische magiërs onder leiding van Satan kunnen wij dit alles verslaan. Als dit niet gebeurt, is de toekomst gedoemd. Kennis is ook een zeer belangrijke sleutel, want hoe meer mensen wakker worden voor de waarheid van de christelijke en islamitische programma's, hoe meer mensen de betovering zullen verbreken. Deze programma's zijn niets anders dan krachtige betoveringen die zich voordoen als het "woord van God" en de mensheid aan de ketting leggen. De slaafse aanbidding van de Joodova en de Nazarener wordt vervolgens overgedragen op de allerergste misdadigers, zoals Josef Stalin, Kim Il Sung, Mao Tse-Tung en ander communistisch vuil dat tientallen miljoenen onschuldigen heeft vermoord en gemarteld. Daarom waarschuwt Satan ons in de Al-Jilwah tegen aanbidding: "Geen enkele god heeft het recht zich met mijn zaken te bemoeien, en ik heb het tot een dwingende regel gemaakt dat iedereen zich zal onthouden van het aanbidden van alle goden."

Satan eist geen slaafse aanbidding en waarschuwt tegen dit soort zaken, omdat dit de bevolking tot slaaf maakt en vernietigt. Satan staat voor rebellie, individualiteit en vrijheid en bovenal voor de vooruitgang van de mensheid.

De VS is het doelwit van het communisme. Hogepriester Micama Gmicalzoma heeft ook youtube video's gemaakt van mijn preken:
Exposing Christianity YouTube

Misleide christenen en moslims geven Satan overal de schuld van. Zij hebben niet genoeg intelligentie of kennis om te zien dat alles van hun eigen zogenaamde "God" is, die vanaf het begin een moordenaar en een leugenaar was, en die afhankelijk is van mensenoffers. Dit is in werkelijkheid het Joodse volk. Nogmaals, zoals ik al vele malen eerder heb gezegd, er is niets spiritueels aan de bijbel, noch staat er iets in dat de mensheid op enigerlei wijze vooruit helpt; alleen om iedereen tot slaaf en verdoemd te houden. Het Oude Testament, dat vol staat met genocide, kindermoord, massamoord, marteling, plundering, oorlog en de onderwerping van niet-Joden, is een systeem. Dit wordt gebruikt door het Joodse communisme wanneer het een natie of gebied in zijn greep krijgt. Vóór het huidige communisme handelden de katholieke kerk en haar inquisitie volgens precies dezelfde methoden. Onder deze moorddadige instelling, net als bij het joodse communisme, werd alle kennis bij de bevolking weggehaald, vandaar de term "Donkere Middeleeuwen", en vervangen door verplichte kerkelijke propaganda, net als bij het communistische hersenspoelen. Het Nieuwe Testament met de communistische leer van de Nazareners staat bol van de zelfmoordadviezen, zoals het afhakken van uw hand, het uittrekken van uw oog, de andere wang toekeren, de extra mijl lopen, zegenen wie u vervloeken, blind geloof hebben en andere snode leringen om de mensheid te vernietigen; de onwetende bevolking voorbereiden op het gemakkelijk aanvaarden van het communisme. En wat betreft het "zegenen van hen die u vervloeken" is de bijbel heel direct over het zegenen van de Joden en Israël.

Een of andere idiote prediker maakte een youtube-video over het nieuwe 100 dollarbiljet en hoe het deze keer veel erger is dan het 20 dollarbiljet wat betreft het veroorzaken van rampen. Natuurlijk geeft de idioot met het gierende brein uit extreme domheid de schuld aan Satan. Het niveau van domheid en idiotie binnen het christendom is op zijn zachtst gezegd onthutsend. Satan heeft geprobeerd door te dringen tot degenen met genoeg verstand om dit alles te doorzien. Satan is de bevrijder van de mensheid. Satan staat voor rebellie. Tenzij het christendom en zijn tweelingbroers van het communisme en de islam volledig worden vernietigd, zal er voor niemand van ons een toekomst zijn.

Christendom en communisme: Joodse Tweelingen

Christendom, Communisme, de Joden en de Bijbel

De Heilige Bijbel: Een boek van Joodse Hekserij

De christelijke mis en hoe deze samenhangt met Joodse Rituele Moord

Gedacthencontrole en de Bijbel

"Year Zero"

De joodse gedwongen microchip implantaten PDF
Het bovenstaande artikel is uiterst ernstig. Dit is wat het vijandelijke ras van buitenaardse Grijzen heeft, een microchip-implantaat dat hun emoties, gedachten en al het andere controleert. Het artikel bevat talrijke verwijzingslinks, samen met uittreksels die bewijzen dat dit in de ZEER nabije toekomst voor de hele wereld geldt en al gebeurt.

Satan's Bibliotheek [Gratis pdf's, audiopreken en informatie].

TERUG NAAR ONTMASKERING VAN HET CHRISTENDOM