Gedachtencontrole en de Bijbel
Het onderstaande artikel is op sommige punten bijgewerkt. Lees voor meer informatie de "Preek over 666" na dit artikel, hieronder.

Let op met de val van de Sovjet-Joden. De Joden hebben gewerkt aan de wederopbouw van de Christelijke religie na de mislukking van hun atheïstisch Christelijk programma. Hierdoor kunnen zij strikte controle over de bevolking behouden. Waarvan zij mettertijd de vroegere controle die zij ooit hadden, weer zullen terugkrijgen.

Wij kunnen in de link zien hoe de Joden subliminale programmering op Amerika toepassen die aansluit bij hun spreukenboek de Bijbel op de bevolking:

SUBLIMINALE BERICHTEN VAN 1960 (in slow motion)[Youtube video].

2 Korintiërs

12:16 Maar het zij zo, ik heb u niet zelf belast. Maar omdat ik sluw was, heb ik u met bedrog betrapt.

Let op in bovenstaande youtube video, de Joden gebruiken herhaaldelijk de termen met God:

"God is echt, God kijkt toe" = 22 letters

"Geloof in regering God" =22 letters

"Gehoorzamen Gehoorzamen" = 22 letters

Volgens de christelijke en joodse mystiek is 22 het getal van het Hebreeuwse Alfabet het getal van de Bouwmeester, oneindigheid en voltooiing, Quintessence [geest die God is in de universele zin in de Hermetische leer] de geest van God en God. De Nazarener spreekt de 7 laatste woorden van finaliteit uit, aan het kruis wat de fase is aan het begin van Psalmen 22. Het komt overeen met de 12 Dierenriemtekens en 10 planeten in de Tarot waarvan een dergelijk alfabet is toegewezen. Openbaring het laatste boek van de Bijbel heeft ook 22 hoofdstukken.

Het getal 22 komt overeen met de wereldtroefkaart van de Tarot, die wijst op voltooiing. Dit wijst erop dat de vijand zijn doel van wereldverovering en -heerschappij door middel van het communisme voltooit.

Meer over dit belangrijke onderwerp in het volgende artikel:

De Heilige Bijbel: Een boek van Joodse hekserij

Psalm 66:7
Hij [God] regeert eeuwig door zijn macht, zijn ogen letten op de volken - laat de opstandigen niet tegen hem opstaan.

Het boek psalmen is het 19e boek van de bijbel. Let op het vers, 66:7; dat ook optelt tot 19 [6 + 6 + 7 = 19]. 19 = 19 = 38 en 3 + 8 = 11, wat een getal van ondergang is, dus het bovenstaande vers dreigt niet alleen tegen rebellie, maar gezien de getallen wijst het er subliminaal op dat rebellie tot ondergang zal leiden.

1 Samuël 12:15
15 Maar indien gij de stem des Heren niet wilt gehoorzamen, maar in opstand komt tegen het gebod des Heren, zo zal de hand des Heren tegen u zijn, gelijk zij tegen uw vaderen geweest is.

1 Samuel is het 9e boek van de bijbel. 9 + 12 + 15 = 36; 3 + 6 = 9.
9 is het getal van finaliteit en oordeel, de macht van God zelf.

Kolossenzen 3:22
Knechten, gehoorzaamt in alles uw meesters naar het vlees; niet met ogen, als mensenpleiters, maar in enkelvoudigheid van hart, God vrezende.

Kolossenzen is het 51e boek van de bijbel. [5 + 1 = 6]. De Joden gebruiken het getal 6 veelvuldig, zoals in hun "zes miljoen" nep holoco$t. In de bijbel is het getal 6 het getal van de mens zonder geestelijke kracht. Het getal 7 heeft te maken met de 7 chakra's en de geestelijke kracht die daarvan uitgaat en geestelijke perfectie. 6 schiet tekort. 6 is ook een getal van zware arbeid. Er werd 6 dagen gewerkt en de 7e was een rustdag.

"Het getal 6 is gestempeld op alles wat met menselijke arbeid te maken heeft. Wij zien het gestempeld op zijn maten, die hij gebruikt bij zijn arbeid, en op de tijd waarin hij werkt. En we zien dit vanaf het allereerste begin."

De Joodse nadruk op en het gebruik van het getal 6 zorgt voor een vibratie op het astrale vlak ter bevordering van hun agenda, hun communistische staat en wereldorde. Communisme is slavenarbeid. Met de communistische staat worden de joden "god" en wordt alle spirituele kennis vervangen door materieel atheïsme.

Het bovenstaande vers van het 51e boek van de bijbel [1 + 5 = 6] pleit voor slavenarbeid. Verder genomen kan het vers 3:22 vermenigvuldigd worden met 3 x 22 = 66; het totale aantal boeken in de bijbel, wat wijst op de voltooiing van de joodse communistische slavenarbeidstaat en hun nieuwe wereldorde.

Romeinen 13: 1-7

1 Iedereen moet zich onderwerpen aan de heersende overheden, want er is geen gezag behalve dat wat God heeft ingesteld. De bestaande overheden zijn door God ingesteld.
2 Wie dus in opstand komt tegen het gezag, komt in opstand tegen wat God heeft ingesteld, en wie dat doet, brengt het oordeel over zichzelf.
3 Want heersers houden geen schrik voor wie goed doet, maar voor wie kwaad doet. Wilt u vrij zijn van angst voor degene die het gezag uitoefent? Doe dan wat goed is en hij zal u prijzen.
4 Want hij is Gods dienaar om u goed te doen. Maar als je onrecht doet, wees dan bang, want hij draagt niet voor niets het zwaard. Hij is Gods dienaar, een agent van toorn om de overtreder te straffen.
5 Daarom is het noodzakelijk dat u zich onderwerpt aan de autoriteiten, niet alleen vanwege een mogelijke straf, maar ook vanwege uw geweten.
6 Daarom betaalt u ook belasting, want de autoriteiten zijn Gods dienaren, die hun volle tijd geven aan het regeren.
7 Geef iedereen wat u hem verschuldigd bent: Als u belasting verschuldigd bent, betaal dan belasting; als inkomsten, dan inkomsten; als respect, dan respect; als eer, dan eer.


De grondleggers wilden niet voor niets het Grootzegel op de dollar, maar ze hebben er nooit iets over de Joodse "God" op gezet. De Joodse president Dwight David Eisenhower zette een verwijzing naar de Joodse "God" op de Amerikaanse munt.
"Op 30 juli 1956, twee jaar nadat hij had aangedrongen op de opname van "onder God" in de belofte van trouw, ondertekent president Dwight D. Eisenhower een wet die officieel verklaart dat "In God We Trust" het officiële motto van de natie is. De wet, P.L. 84-140, bepaalt ook dat deze zin op alle Amerikaanse bankbiljetten moet worden afgedrukt. 1 Eisenhower was naar eigen zeggen een Jood; de naam Eisenhower is afgeleid van Eisenhauer, een Joodse achternaam.

"In het jaarboek van Eisenhower's West Point Military Academy graduating class, gepubliceerd in 1915, wordt Eisenhower geïdentificeerd als een "verschrikkelijke Zweedse Jood.
"

Het is geen verrassing dat het Witte Huis in koosjere handen met de president Franklin Delano Roosevelt, die zelf van Nederlands-Joodse afkomst was, en zijn staf lezen als een synagogenlijst.

"In 1943 plaatste Washington niet alleen kolonel Eisenhower over naar Europa, maar bevorderde hem boven meer dan 30 meer ervaren hogere officieren tot vijfsterrengeneraal en gaf hem de leiding over alle Amerikaanse strijdkrachten in Europa.

Deze grote "generaal" die zich in angst verstopte toen men dacht dat een kleine ongewapende Duitse commando-eenheid achter hem aan zat tijdens de oorlog, gaf persoonlijk opdracht tot de moord op meer dan 1,7 miljoen Duitse soldaten na de oorlog in zijn P.O.W.-dodenkampen. Hun enige misdaad was het verdedigen van hun natie en volk. Velen van hen waren niet ouder dan 15 jaar. Dit is weer een flagrant voorbeeld van pure Talmoedische haat.

Voor het volledige artikel "In 'Eisenhower's Death Camps': A U.S. Prison Guard Remembers", klik hier.

"In God We Trust" heeft 12 letters: Twaalf is een perfect getal, dat staat voor perfectie van bestuur, of van regeringsperfectie. Er zijn 66 boeken in de Bijbel, die optellen tot 12 [6 + 6 = 12].

Het woord God komt ook 4473 keer voor in de Bijbel, optellend tot de som van 9. 9 is het getal van finaliteit en Oordeel, de macht van God zelf die hiermee is verpakt:

De oordelen van "God" in Haggai 1:11 worden in negen bijzonderheden opgesomd:
"En Ik riep een droogte over het land, en over de bergen, en over het koren, en over de nieuwe wijn, en over de olie, en over hetgeen de grond voortbrengt, en over de mensen, en over het vee, en over al het werk der handen."

Haggai is het 37e boek van de bijbel. 3 + 7 = 10; dus Haggai 1 zou 11 zijn; ook hier hebben we 11 11.

"De wet werd ondertekend door President Eisenhower op 30 juli 1956, en het motto werd geleidelijk toegevoegd aan het papiergeld over een periode van 1957 tot 1966. (Public Law 84-851)[18] In de United States Code in 36 U.S.C. § 302 staat nu: "'In God we trust' is het nationale motto."2

Men kan zien dat geld een krachtige manier is om iets in het onbewuste van de publieke geest te injecteren:


9/11 $20 Bill Trick [Youtube video].

Hier vindt u meer informatie over subliminals in de media in de aanloop naar 911:
WAT? ...Hollywood voorspelde 9:11??? [Youtube video]


Botweg hier:
9/11 voorzien in Super Mario Bros. The Movie [Youtube video]

En we kunnen weer zien hoe de Joodse machten hun "God" in de massale geest injecteren:
"Eisenhower ondertekende de wet op Flag Day, 14 juni 1954. Eisenhower verklaarde: "Vanaf deze dag zullen miljoenen van onze schoolkinderen dagelijks in elke stad, elk dorp en elk schoolgebouw op het platteland de toewijding van onze natie en ons volk aan de Almachtige .... verkondigen. Op deze manier herbevestigen wij de transcendentie van het religieuze geloof in het erfgoed en de toekomst van Amerika; op deze manier zullen wij voortdurend die geestelijke wapens versterken die voor altijd de krachtigste hulpbron van ons land zullen zijn, in vrede of in oorlog.

De zin "Onder God" werd opgenomen in de Pledge of Allegiance op 14 juni 1954, door een gezamenlijke resolutie van het Congres tot wijziging van §4 van de in 1942 aangenomen Flag Code."3

Tot slot hebben veel mensen in de JoS e-groups vermeld hoe zij bepaalde getallen herhaaldelijk hebben gezien. Dit kan een bepaald nummer zijn dat terugkomt op een kentekenplaat van een voertuig, of op een digitale klok, in een advertentie, en op vele andere plaatsen. Soms kan dit zelfs dagenlang voorkomen, maar dit alleen en op zichzelf is ongevaarlijk. Wanneer wij ons bewust zijn van bepaalde getallen, brengt dit een subliminale trilling tot stand en voordat wij het weten, beginnen wij deze zelfde getallen vaak te zien in ons dagelijks leven. Dit aspect is vrij onschuldig en vaak betekenisloos, maar in het bovenstaande artikel zijn de daders zich volledig bewust van de kracht van getallen en zij dwingen dit af om hun magische werkingen in de werkelijkheid te vestigen, via de Joods/Christelijke Bijbel. Daarom worden veel christenen praktisch gedwongen om bijbelverzen uit het hoofd te leren, omdat dit een onbewuste link inboezemt. Voor meer hierover:

De Heilige Bijbel: Een boek van Joodse Hekserij

Christendom, Communisme, de Joden en de Bijbel

De christelijke Massa en hoe deze Samenhangt met Joodse Rituele moord



Bronnen

1 Deze dag in de geschiedenis [www.history.com]

2 Wikipedia Artikel: "In God We Trust"
3 Ibid



PREEK OVER 666


Aangezien ik al twee preken heb geschreven over bijbelse numerologie en hoe de bijbel een boek van Joodse hekserij is, volgt hier meer over de getallen...

De bijbel heeft in totaal 66 boeken. Zoals de meesten van u al weten, leggen de joodse machten altijd de nadruk op het getal 6, zoals met hun 6 miljoen valse holoco$t en May Day, belangrijke communistische feestdag [1 mei; 5/1; 5 + 1 = 6], en nog veel meer. Wees u hiervan bewust, vooral wanneer u naar het nieuws kijkt en kranten, tijdschriften, enz. leest. De Joden leggen altijd de nadruk op het getal 6. Dit komt ook overeen met het kabbalistische Saturnusvierkant, dat aan alle kanten optelt tot 15, zelfs de diagonaal. In de bijbel is het getal 6 het getal van de mensheid zonder geestelijke kracht. Het getal 7 heeft te maken met de 7 chakra's en de geestelijke kracht die daarvan uitgaat en geestelijke volmaaktheid. 6 schiet tekort. 6 is ook een getal van zware arbeid. Er werd 6 dagen gewerkt en de 7e was een rustdag. "Het getal 6 is gestempeld op alles wat met menselijke arbeid te maken heeft. Wij zien het gestempeld op zijn maten, die hij gebruikt bij zijn arbeid, en op de tijd waarin hij werkt. En we zien dit vanaf het allereerste begin." Het getal 6 heeft ook te maken met slavernij:

Kolossenzen 3:22
Dienstknechten, gehoorzaamt in alles uw meesters naar het vlees; niet met ogendienst, als mannenpleiters, maar in enkelvoudigheid van hart, God vrezende.

Bovenstaand vers uit het 51e boek van de bijbel [1 + 5 = 6] pleit voor slavenarbeid. Verder genomen kan het vers 3:22 worden vermenigvuldigd met 3 x 22 = 66; het totale aantal boeken in de bijbel, wat wijst op de voltooiing van de Joodse communistische slavenarbeidstaat en hun nieuwe wereldorde.

De waarheid is ... Satans getal 666 is het getal voor het kabbalistische vierkant van de Zon en duidt op spirituele macht en vooruitgang. Bijna alle oude heidense religies legden de nadruk op "aanbidding" van de Zon. Het codewoord "aanbidding" betekent in werkelijkheid intense aandacht, zoals bij diepe meditatie. Bovendien is 6 x 6 x 6 = 216, wat te maken heeft met bepaalde krachtige nadi's in de ziel. De zonnechakra is de krachtigste en belangrijkste chakra van de ziel en heeft te maken met het werken aan de magnum opus. Het zonnechakra is het Graalchakra; de beker die het levenselixer bevat dat wordt afgescheiden door de pijnappelklier. De bijbel met 66 boeken schiet tekort in het realiseren van de godheid en werkt om de mensheid geestelijk en psychologisch geknecht te houden.

Volgens de bijbel wordt het getal 12 verondersteld een volmaakt getal te zijn, terwijl het getal 13 van Satan is. Als mens hebben wij in totaal 13 grote chakra's, geen 12. 13 IS een van de getallen van Satan [1 + 3 = 4]. Ook hier schiet het getal 12 tekort. In de oudheid was er een 13e teken van de dierenriem. 12 heeft ook betrekking op onze Saturnus-gecentreerde tijd; 60 seconden binnen een minuut, 60 minuten binnen een uur en 24 [2 + 4 = 6] binnen een dag. Saturnus, zoals ik in het bovenstaande al schreef, vibreert op het getal 6. Saturnus is de kwaadaardige planeet van lijden, hard werken, ellende, ongeluk en verlies. Waar Saturnus ook staat in iemands astrologische horoscoop, dit is waar men in het leven zal lijden. De Joodse machten wijzen 12 aan als het getal voor "perfecte regering", met andere woorden, de mensheid die geestelijk hulpeloos is, tekortschiet in geestelijke kracht en verwezenlijking, en onderworpen is aan slavernij door de regering en totale overheersing door de handen van de Joden die die regering besturen. De subliminale vibraties en boodschappen in de bijbel hebben de mensheid hierop ingesteld. De maankalender van 13 maanden daarentegen is gebaseerd op de natuurlijke tijd van de aarde. Wij leven allemaal niet synchroon met de natuurlijke harmonie van de aarde wat betreft onze kalender en tijd.

"Jaar Nul"

De door Joden afgedwongen microchip implantaten PDF
Het bovenstaande artikel is uiterst ernstig. Dit is wat het vijandelijke ras van buitenaardse Grijzen heeft, een microchip-implantaat dat hun emoties, gedachten en al het andere controleert. Het artikel bevat talrijke verwijzingslinks en uittreksels die bewijzen dat dit in de ZEER nabije toekomst voor de hele wereld geldt en al gebeurt.

Het Christendom Ontmaskerd


TERUG NAAR DE ECHTE HOLOCAUST