De Waarheid Over De Talmoed

"Jezus Christus", "christenen" en "christendom" worden in de Talmoed nauwelijks genoemd, ondanks de foute vertalingen die beschikbaar zijn voor de misleide christenen die geloven dat de Talmoed een samenzwering is tegen Christus en het christendom. De waarheid is dat de Talmoed een samenzwering is, maar het is een samenzwering tegen de heidense volkeren. Ondanks de ophef die de christenen eeuwenlang hebben gemaakt over passages in de Talmoed die Christus zouden lasteren, wordt de figuur Jezus van Nazareth in de latere uitgaven van de Talmoed slechts eenmaal genoemd, en wel als volgt:

"Ik ben niet gekomen om de wet van Mozes te vernietigen" (Matteüs 5:17) In de Talmoed staat niets antichristelijks over Christus. Leden van de militante christelijke doodscultus houden echter vol dat de Talmoed talrijke godslasterlijke verwijzingen bevat naar Jezus en de christelijke "godsdienst". De waarheid is dat "Jezus" en "Jesjoea" zeer gebruikelijke Joodse namen waren in het tijdperk waarin het fictieve leven van Christus zich zou hebben afgespeeld. Sommige bronnen zeggen dat de verwijzingen naar een man met de naam "Jezus" of "Jesjoea/a" rond 100 v. Chr. of 100 v. Chr. bestonden, wat volgens de christelijke traditie NIET de tijd is van hun geliefde Joodse Nazarener.

Veel Joden geloven niet in Jezus de Christus, omdat zij weten dat hij fictief is en dat zij deze Joodse figuur hebben uitgevonden om de niet-Joden voor te kruipen als waardeloze "zondaars" en om hen voor te bereiden op de komst van de officiële Joodse Messias die alle Joden in de wereld verenigt, het oordeel en de verdoemenis over de Arische volkeren brengt en de rest van de niet-Joodse mensheid tot slaaf maakt. De Talmoed is in de Middeleeuwen verkeerd vertaald en verdraaid met betrekking tot een zekere "Jezus de Nazarener". Voor degenen die misleid zijn door "Christelijke Identiteit", zou de "Soevereine Heer van de hele wereld", die in de Protocollen van de Geleerde Ouderen van Zion wordt genoemd als de Universele Koning van de Joden, de langverwachte Joodse Messias zijn EN niemand anders dan de "Tweede komst van Christus" voor de Christenen. Het Joodse volk heeft de niet-Joden voor het lapje met hun grootste truc, namelijk het christendom. Daarom zijn christenen vaak zo verward en voor de gek gehouden. Het christendom is volkomen vreemd en vreemd voor niet-Joden, omdat wij van nature heidens zijn.

Sjabbat 116a (blz. 569) uit de Talmoed luidt: Joden moeten de boeken van de christenen vernietigen.

Dit citaat uit de Talmoed is later toegevoegd, en het doel ervan is om heidenen die voor het christendom zijn gevallen in verwarring te brengen. De term "christenen" is een vervalsing, want de oorspronkelijke formulering zou zijn geweest "heidenen" of "heidenen", d.w.z. "afgodische goyim". Deze veel latere interpolatie kwam van christenen die later toegang kregen tot de Talmoed, zodat zij de tekst konden bewerken. De Joden lieten dit natuurlijk toe, om het opnieuw te laten lijken op liberale "Christus-hatende" Joden tegenover conservatieve christenen, want om elke grote Joodse leugen te laten slagen, moeten zij doen alsof zij ergens tegen zijn, om hun programma's meer macht te geven. Als u verder leest, zult u leren dat het eigenlijk Satan en zijn Demonen zijn die de Joden vervloeken en lasteren, en niet de Nazarener. Dit gaat velen misschien te ver, maar misvattingen over de vermeende "haat" van de Talmoed tegen Christus en het christendom moeten worden aangepakt.

Sjabbat 116a verwijst NIET naar christenen of het christelijke [JOODSE] boek van het Nieuwe Testament. Als men het Nieuwe Testament werkelijk leest, in plaats van erover te praten, zou men zien dat het in feite de Joden, Israël en de Joodse "helden" en patriarchen veel meer prijst dan het Oude Testament. In Johannes 4:22 zegt Christus zelf: "Het heil is uit de Joden." Hoe veel schadelijker kan een verklaring in het collectieve bewustzijn van de niet-Joden worden geïndoctrineerd dan dat? Christus was op een missie om Israël te verenigen met alle Joden van de wereld, en de Arische geest te vernietigen, en de andere volkeren van de wereld te behandelen als zielloze beesten van het veld.

Het is duidelijk dat de Sjabbat 116a passage stelt dat de Joden de boeken van de heidenen moeten vernietigen. Kijk hoe de Joden beweren tegen het christendom te zijn, en toch is de Bijbel het boek dat de Joden het meest publiceren, en gepubliceerd wordt . De geschiedenis zal getuigen dat het de Joden waren die heidense bibliotheken vernietigden en bedierven wat overbleef. Miljoenen en miljoenen onschuldige niet-Joodse mannen, vrouwen en kinderen werden niet massaal vermoord omdat zij christenen waren, maar omdat zij heidenen waren.

In de Al-Jilwah zegt Satan: "Geef hun [Joden, Christenen, Moslims] uw boeken niet, opdat zij ze niet zonder uw medeweten veranderen. Leer het grootste gedeelte ervan uit het hoofd, opdat zij niet veranderd worden." - Satan

Satan is de God van de heidenen, en als zijn eigen volk acht zou slaan op wat hij ons heeft verteld, en wat hij ons nog steeds vertelt als hij met ons communiceert, zouden de Joden al zijn uitgeroeid. Hier zijn enkele citaten die aangeven of het Christus was die in de Talmoed wordt genoemd of niet, anders dan dat hij één keer wordt aangehaald.

Men zou kunnen denken dat er op zijn minst een verwijzing naar de "historische" Jezus zou staan in de teksten van de Joden, die bekend stonden om hun boekhouding. Maar dat is niet het geval, ondanks alle verwoede verwijzingen naar "Jezus ben Pandira", die naar verluidt leefde in de eerste eeuw voor Christus, of andere "Jezusen" die in de Joodse literatuur worden genoemd. Het verhaal van Jesus ben Pandira, bijvoorbeeld, vertelde dat, een eeuw voor de christelijke jaartelling, een "tovenaar" genaamd "Jezus" uit Egypte kwam en ter dood werd gebracht door steniging of ophanging. Dergelijke rituele of gerechtelijke executies waren echter gebruikelijk, evenals de naam "Jezus" en de tovenaars die uit Egypte kwamen. Zelfs als ben Pandira echt was, is het zeker niet zijn verhaal dat in het Nieuwe Testament wordt verteld.[1]

De Joden wisten nooit van de Jezus Christus van de evangeliën totdat zij deze figuur verzonnen voor heidenen om al hun tijd, geest, lichaam, ziel en geld aan te verspillen. Door te zeggen dat Jezus Christus in het vlees kwam en dat hij zal terugkeren, geven de Joden des te meer psychische macht van de niet-Joden die gevallen zijn voor het Joodse programma van het christendom, om hun Messias tot stand te brengen. Als de niet-Joodse christenen maar wisten dat hun voorwerp van aanbidding de rouwkrans van de mensheid is, in plaats van haar verlosser.

"Ondanks beweringen van het tegendeel is de Joodse samenstelling van de Talmoed waardeloos voor het vaststellen van het bestaan van Christus en de historiciteit van het evangelieverhaal. De vermeende verwijzingen in de Talmoed - die grotendeels bestaan uit onflatteus commentaar over Jezus - zijn allemaal te laat om iets meer aan te tonen dan tradities die decennia tot eeuwen later zijn doorgegeven. Bovendien lijken sommige van de aangehaalde passages helemaal niet te verwijzen naar het evangelie Jezus" [2].

"Bovendien merkt de Joodse geleerde Solomon Schechter op dat Joodse teksten die zijn samengesteld in de tijd van Jezus' komst geen enkele verwijzing bevatten naar de veronderstelde stichter van het christendom" [3].
"Een radicaal standpunt wordt vertegenwoordigd door Johann Maier, die beweert dat niet alleen de Misjna maar ook beide Talmoeden elke authentieke, directe vermelding van Jezus van Nazareth missen. Zijn conclusie is dat zelfs de oorspronkelijke tekst van de twee Talmoeden nooit Jezus van Nazareth heeft genoemd; ALLE VERWIJZINGEN NAAR JEZUS ZIJN INTERPOLATIES die in de Middeleeuwen zijn ingevoegd [nadruk, van mij]." [4]. [4]

"Daarom is de Talmoed waardeloos als een niet-christelijke bron die de historiciteit van het evangelieverhaal aantoont en voegt hij niet veel aanvaardbaar materiaal toe voor onze zoektocht naar wie Jezus was." [5]
Nu, hier is hoe de Joden heidense godheden hebben gebruikt en misbruikt om de Christusfiguur samen te stellen. "In het verhaal van Dionysus zijn niet alleen deze verschillende significante overeenkomsten met bijbelse personages en de Christusmythe te vinden, maar ook een schijnbare verklaring van het verhaal van Jezus ben Pandira, Pandera of Panthera, die door velen werd verondersteld de "historische Jezus" te vertegenwoordigen." Deze Jezus of Jozua ben Pandira komt alleen voor in de Talmoed. In het verhaal van Dionysus of Bacchus, wordt de god herboren als een tweeling die gezoogd wordt door een vrouwelijke panter, vandaar zijn titel "zoon van een panter," hetzelfde als "ben Panthera" Als de "God van Nysa," kwam Dionysus uit Egypte, en zijn bijnaam was IHE, of IES in het Latijn, vandaar dat "Jesus ben Panthera" een verwijzing kan zijn geweest naar Dionysus. "Jesus ben Pandira" is niet de evangelie-Jezus.[6]

Hier zien we dat het de heidenen zijn, en NIET de christenen, die door de Joden worden aangevallen. Bovendien is het een algemeen geloof onder velen die misleid zijn, dat de Joodse term "Akum" "christenen" betekent. Dit is niet het geval. "Akum" is een verwijzing naar heidenen, omdat het een aanval is op hen die polytheïstisch zijn en de goden van de heidenen dienen, en de planeten, sterren en de dierenriem observeren. De Joden gebruiken occulte krachten op een vrije manier om heidenen tot slaaf te maken, maar de heidenen mogen volgens de christelijke traditie geen occulte krachten gebruiken.

"Het tractaat "Avodah Zarah" gaat over heidenen, maar de verwijzing is naar heidenen, en niet naar christenen. Het noemt specifiek als hun feestdagen heidense Romeinse feesten zoals Kalends en Saturnalia. De heidenen [nadruk, van mij] werden aangeduid als "Akum" -- wat een acroniem is voor aanbidders van sterren en astrologische tekens. In de Joodse wetboeken staan zeer onaardige dingen over deze "heidenen".

De Joden confisqueren alles van hun vijanden, heidenen dus, om de wereld te kunnen overnemen. Ik moet hier vermelden dat het verhaal van Christus en zijn twaalf werken, of "kruiswegstaties", niet alleen gestolen zijn van het verhaal van de Griekse halfgod Herakles, maar ook gebaseerd zijn op de twaalf tekens en "werken" van de zon in de dierenriem. Daarom is gezegd dat de Nazarener een Joods archetype is ter VERVANGING van onze Arische Zonnegoden, die als monsters zijn gedemoniseerd om ons van hen en onze Schepper God Satan af te houden. Wat het Joodse archetype van Christus doet, is het verzamelen van alle raciale herinneringen van de heidenen aan onze heilige Goden, en onze collectieve archetypische raciale herinneringen aan de Zon, verpersoonlijkt door 18 of meer "gekruisigde" heidense Goden die allemaal uit een maagd werden geboren, die hun leven leefden, stierven door toedoen van een verrader, en herrezen werden [dit alles is symbolisch], om de Joodse Messias in te luiden, door al deze krachtige psychische energie in de massale geest van niet-joden te gebruiken en te misbruiken. Het leven, de dood en de opstanding zijn allemaal ALLEGORIEËN van het SPIRITUELE proces van het Magnum Opus om lood in goud te veranderen, en dus de mens in Godheid. De Nazarener-idioot is een concept dat werd gecreëerd om de heidenen te verwarren en af te leiden.

Kijk maar eens hoeveel denominaties van het christendom er zijn, waardoor heidenen tegen heidenen blijven vechten. De Nazarener is een valse godheid die is gebruikt om alle oorspronkelijke heidense goden en de ware spiritualiteit te vervangen. Wanneer in de Talmoed staat dat de heidenen "die man" als God aanbidden, worden christenen misleid om te geloven dat dat een verwijzing is naar christenen en Christus. Niets is minder waar. Ten tweede waren de rivalen van de Joden PAGANEN, NIET CHRISTEN. De verwijzing naar "die man" in de Talmoed gaat over het einde van het Vissentijdperk, wanneer heidenen het christendom beginnen te verwerpen en terugkeren naar hun heidense wortels. "Die man" is niemand minder dan Satan, de Schepper God van de heidenen. De Joodse naam "Yeshua" is GEEN aanval op Christus, maar op degene die is belasterd, vervloekt, gebonden en veranderd in een afschuwelijk "monster" om zijn eigen schepping van zich af te houden. "Yeshua" betekent "Moge zijn [Satans] naam en nagedachtenis worden uitgewist."

Dan nu een van de grootste struikelblokken die de Joden hebben gecreëerd om christenen te laten geloven dat "Balaam" in de Talmoed een geheim codewoord is voor Jezus Christus.
BALAAM, het vermeende prototype voor "Christus" was NIET de fictieve Nazarener, hoezeer christenen ook tekeergaan over dit misverstand.

In Sanhedrin 106b staat: "De sektariër zei tegen R. Chanina: Weet u hoe oud Balaam was? [R. Chanina] antwoordde: Dat staat niet geschreven. Maar aangezien er staat (Psalmen 55:24) "Mannen van bloedvergieten en bedrog zullen niet de helft van hun dagen leven..." was hij 33 of 34 jaar. [De ketter zei: U hebt het goed gezegd. Ik heb de kroniek van Balaam gezien en daarin stond: "Met 33 jaar werd Balaam de lamme gedood door Pinchas (Phineas) de rover."

We hebben hier de Goetic Demon Balaam, die een van de oorspronkelijke Goden van de heidenen is, wiens vader Beor is [klinkt veel als de Goetic Demon Buer] die hier wordt verguisd. De christenen geloven dat de bovenstaande passage uit de Talmoed de Nazarener lastert, en dat Pinchas "Pontius Pilatus" is, die hem doodde. Dit is een leugen. Hoewel gezegd wordt dat Balaam slechts ongeveer 33 jaar leefde, hebben wij net als Christus een heel ander individu dan de Nazarener. De Nazarener verrichtte slordige "wonderen", maar vertelde nooit iemand, behalve het Joodse volk, hoe hij ze moest doen. De valse Christus was zwak. Hij kende alleen een paar armzalige salontrucs. Wanneer een niet-Jood, zoals Balaam, occulte macht heeft en gebruikt, heeft hij grote problemen met de Joden, want occulte macht is een van "Gods" geschenken aan de "rechtvaardige" Joden om alle Ariërs te vernietigen, waarbij de Joden de wereld overnemen en alle andere niet-Joodse rassen als hun slaven en eigendom houden. Hoewel de Nazarener de JOODSE messias is, doen de Joden die hem verwerpen dat vooral omdat zij weten dat zij deze dwaas hebben geschapen voor de niet-Joden om al hun psychische energie voor te gebruiken, om de "Universele Koning der Joden" echte, officiële komst te bewerkstelligen. De Joden trappen niet in hun eigen leugens, met de uitzondering dat de allereerste Joden christenen waren.

Balaam, die ook in het Oude Testament voorkomt, was een niet-Joodse tovenaar die als opdracht had Israël en het Joodse volk te vervloeken. Daarom werd Balaam gedood. Aan de andere kant werkte Christus VOOR Israël, omdat hij zelf een ambitieuze Jood was. Dit gezegd zijnde, is het duidelijk niet Jezus Christus waarnaar de Talmoed verwijst.

Hier is een citaat over de God Balaam die door de Joden in het Oude Testament wordt genoemd: "Balaam was een niet-Joodse profeet, wiens profetieën zijn opgetekend in de Schrift. Hij was echter beroemd als waarzegger, die voor geld een vloek uitsprak. De Mozaïsche wet verbood deze praktijken ten strengste, maar Balaam was dan ook geen Jood. Hij was een niet-Jood. Balaam was verantwoordelijk voor de dood van 24.000 Joden. Hij was de pion van Baäl. Hij was de vriend van het antisemitisme." [7] De moraal van het verhaal van Balaam is dat Israël zijn vervloekingen tegen de Joden overwon, zoals Israël zijn vervloekingen omzette in zegeningen voor Israël. Balaam werd gestraft omdat hij een niet-Jood was die de Joden verafschuwde en tovenarij beoefende. Dit is duidelijk niet het verhaal van Jezus Christus. Daarom zijn de verklaringen van christenen die geloven dat Balaam een Talmoedische verwijzing naar Christus is, nietig.

Nu hebben we een citaat uit de Talmoed dat de christenen gebruiken om te suggereren dat de Talmoedische Joden zeggen dat "Jezus" wordt gestraft in kokend sperma in de hel. De christenen vergeten gemakshalve dat Jezus de Joodse Messias is, en NIET de Messias van de heidenen, die Satan is. Hier lezen we over Balaams straf, gevolgd door Satans straf in de "hel". Zoals eerder vermeld, is Balaam niet Jezus, en de naam of term "Yeshu/a" is een denigrerende term voor Satan, wat betekent "Moge [Satans] naam en nagedachtenis worden uitgewist."

In Talmoed Gittin 56b-57a staat: [Onkelos Bar Kalonikus] riep Balaam op uit de dood. [Onkelos] vroeg: Wie wordt in die wereld geëerd? [Balaam] antwoordde: "Israël." [Onkelos] vroeg: Wat is uw straf? [Balaam antwoordde]: "In kokend sperma." De Talmoed beweert dat alle zielen van niet-joden "smerig" en "onrein" zijn, en dat alle niet-joodse zielen naar de eeuwige straf worden gestuurd, omdat zij toebehoren aan Satan, de Schepper der heidenen en de Vijand der Joden. Dit klinkt hetzelfde als christelijke bedreigingen met de eeuwige straf, want de waarheid is dat, in tegenstelling tot wat algemeen bekend is onder de misleide mensen, de Joden, de Talmoed, de Bijbel en het christendom onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

In het volgende citaat uit de Talmoed vindt een sterk misverstand plaats bij de misleide christenen, door een gebrek aan kennis. In dit geval wordt "Jesjoea" op een zeer denigrerende manier toegepast op Satan. Het is Satan die door deze opmerking wordt vervloekt, en niet de Nazarener. Zoals u zult zien, werd Christus volgens de christelijke [Joodse] mythologie "opgewekt", en niet naar de hel gestuurd om in kokende uitwerpselen te branden.

"[Onkelos] riep Yeshu op uit de dood. [Onkelos] vroeg: Wie wordt geëerd in die wereld? [Yeshu] antwoordde: "Israël" [Onkelos] vroeg: Wat is uw straf? [Yeshu antwoordde]: In kokende uitwerpselen. Zoals de meester zei: Wie de woorden van de wijzen bespot, wordt gestraft in kokende uitwerpselen." Het is op dit punt zo duidelijk dat de Talmoed niet Christus lastert, maar Satan.

Bovendien geeft professor Louis Ginzberg in "Some Observations on the Attitude of the Synagogue Towards the Apocalyptic-Eschatological Writings," Journal of Biblical Literature (1922), p. 121 n. 18, toe: "Men kan dus met absolute zekerheid stellen dat de gehele Talmoedisch-Midrasjische literatuur geen bijnamen kent voor Jezus of zijn discipelen."

Dat is het oordeel. De Talmoed is op geen enkele manier "anti-Christus" of anti-christelijk. Het is anti-idolate heidenen, niet de christenen die alleen in de christelijke [Joodse] god en Nazarener geloven. De Joden zeggen dat zij van "YHVH" zijn, terwijl de heidenen de kinderen van Satan zijn, en NIET andersom, ondanks wat de leden van Christian Identity geloven. Dit geldt in geen geval voor christenen of het christendom, maar voor de niet-joodse rassen. Zij die zichzelf vervloeken met Christian Identity moeten zich dit realiseren, en dat door te geloven dat zij de verloren stam van Israël zijn, en daarom de "ware Joden" niet alleen zichzelf verdoemen, maar alle niet-Joodse volkeren, in een totale oorlog tegen de niet-Joodse geest.

"God" en de "duivel" zijn ACHTERAF. Satan is de God van de heidenen, en hij houdt van en aanbidt zijn schepping. Hij is niet degene die alle volkeren misleidt, noch is hij een leugenaar of een moordenaar. Satan is de vijand en tegenstander van het Joodse volk. In de Protocollen van de Geleerde Ouderen van Zion scheppen de Joden op: "Wij zullen God vernietigen." Kijk naar de mate waarin de Joden zijn gegaan om heidenen van Satan te scheiden. Satan is God. De Joden hebben ook verklaard dat de heidenen "schijten voor hun god". Dit is een verwijzing naar hoe de Joden Satan hebben gedemoniseerd tot het punt dat de niet-Joden zo bang voor hem zijn dat zij hem blijven vervloeken en binden, en koste wat kost bij hem uit de buurt willen blijven.

Kortom, elke niet-Jood heeft alle reden om het Joodse volk met een ziedende passie te haten. Alleen omdat blijkt dat de Joden de christelijke "god" niet bespotten, betekent nog niet dat zij vergeven moeten worden voor het massaal vermoorden van niet-Joden, of voor het vernietigen van onze heidense bibliotheken die zeer duidelijke instructies van onze heidense goden bevatten voor het bereiken van onsterfelijkheid, en het te vervangen door Joodse vuiligheid, afleiding, en totaal valse "godsdiensten", zoals het christendom dat ons voorbereidt op het accepteren van de Joden als onze meesters, wat net zo goed het thema is van het Nieuwe Testament als van het Oude Testament. Deze preek is een open brief en een wake up call voor alle niet-Joden. De waarheid over het christendom is dat de allereerste christenen Joods waren, en dat het allerlaatste overblijfsel van christenen Joods zal zijn. De christenen die geloven dat niet-joodse christenen de "uitverkorenen van Jahweh" zijn, verdoemen hun eigen ziel, en verspreiden hun giftigheid naar de rest van de mensheid [niet-joden]. Wij moeten ons verenigen en onze zielen bekrachtigen, en de Joden geen andere optie laten dan met de Pogrom mee te gaan. Simeon Haddarsen, fol. 56-D: "Wanneer de Messias komt zal elke Jood 2800 slaven hebben."

De Christelijke Massa en Hoe deze Samenhangt met Joodse Rituelenmoord


Referenties:

[1] De Christus Samenzwering: Het grootste verhaal ooit verkocht door Acharya S.
[2] ibid
[3] ibid
[4] Wie was Jezus? Vingerafdrukken van de Christus door D.M. Murdock
[5] ibid
[6] De Zonnen van God: Krishna, Boeddha en Christus ontsluierd door Acharya S
[7] www.biblenews1.com [Een website vanuit een Christelijk/Joods perspectief, maar legt uit dat Balaam geen Jood was].

TERUG NAAR HOOFDPAGINA